Nog 1 nachtje slapen.... - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Familie Lier - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.... - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Familie Lier - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen....

Door: Alinde

Blijf op de hoogte en volg Familie Lier

10 Mei 2018 | Nederland, Staphorst

Jaa... nog 1 nachtje slapen en dan gaan we !
Na 24 maart, de dag waarop we HET telefoontje van Meiling kregen staat onze wereld best een beetje op z'n kop.
Nu bijna op weg naar ons kleine mannetje..we kunnen bijna niet meer wachten!
Zal hij al van ons weten..zal hij voorbereid zijn..? we weten het niet.. We hebben al wel veel foto's gestuurd van ons, van z'n grote trotse broers.
We hopen dat hij een beetje voorbereid is op onze komst, maar ja zal zo'n klein ventje het al kunnen begrijpen wat het is om nieuwe ouders te krijgen?
Wij als gezin zijn er helemaal klaar voor, Hong Xin is zo welkom!
Maar voor hem zal z'n leventje helemaal op de kop staan, hij moet alles verliezen! Maar in ruil daarvoor willen wij hem graag een warm thuis geven!
We hopen en bidden dat Hong Xin dat eens ook zo zal voelen, maar daar zal veel tijd en geduld voor nodig zijn

Wan Zhong heeft al vaak met zn trolley rondgelopen, op reis naar China : ) de knuffel aap voor Hong Xin gaat ook mee, daar mag hij op passen tot we er zijn...of hij hem nog makkelijk afgeeft?

Marijn is nog heerlijk aan het spelen met vriendjes, de laatste middag voor vertrek goed benutten:) De handbagage heeft Marijn ook zelf al klaar gezet, boeken, niet te vergeten Donald Ducks, snoepjes en puzzelboekjes.

We kregen de afgelopen dagen weer veel lieve berichtjes, telefoontjes en kaartjes. Mensen die nog even langs kwamen even gedag zeggen!
Marijn en Wan Zhong zijn vreselijk verwend met allerlei 'vliegtuigkadootjes'. We hopen dat ze zich een beetje gaan vermaken tijdens de 12 uur lange vlucht.

Morgenmiddag half één vliegen we naar China!
We vliegen rechtstreeks naar Guangzhou, erg fijn dat we geen tussenstop hoeven te maken in Beijing.

• 10 Mei 2018 - 14:45

Han Lei:

Ik wens jullie een fijne reis toe.

• 10 Mei 2018 - 17:46

Familie Dekker:

Lieve familie Lier,
    We wensen jullie een goede reis naar jullie zoontje en broertje!
    Nog eventjes geduld en jullie mogen hem voor altijd in jullie armen sluiten.
    Geniet van alles, zo bijzonder!
    Groetjes Henri, Mariëtte, Micha en Anna

• 10 Mei 2018 - 18:47

Henk En Jenny Hokse:

Lieve Alinde ,Ronald, Marijn en Wan Zhong

We wensen jullie een goede reis en een leuke ontmoeting met jullie
    kleine lieve zoontje en broertje Hong Xin
    Hartelijke groeten van Henk en Jenny Hokse

• 10 Mei 2018 - 20:22

Jenny :

Een hele fijne reis en erg fijn dat jullie rechtstreeksvliegen. Het zal de komende 2 weken stil zijn aan de overkant maar
    wij zien er ook naar uit dat jullie met jullie zoontje en broertje terug komen!

• 10 Mei 2018 - 21:27

Alie:

Een goede reis toegewenst naar jullie zoontje en broertje!
    We zien uit naar jullie berichten.
    Ook de groetjes van Dani.

• 11 Mei 2018 - 07:20

Familie Hakvoort:

Familie Lier,

We wensen jullie een heel goede reis toe. Een heel bijzondere reis om jullie zoon en broertje op te mogen halen. Hopelijk mogen jullie Hong Xin snel in jullie armen sluiten.
    We leven met jullie mee.

Hartelijke groeten van de familie Hakvoort

Tags: i