Vandaag een dagje dierentuin. - Reisverslag uit Shamian, China van Familie Lier - WaarBenJij.nu Vandaag een dagje dierentuin. - Reisverslag uit Shamian, China van Familie Lier - WaarBenJij.nu

Vandaag een dagje dierentuin.

Door: alinde

Blijf op de hoogte en volg Familie Lier

24 Mei 2018 | China, Shamian

Vandaag een dagje dierentuin!

Vanmorgen hebben Wan Zhong en Hong Xin lekker uitgeslapen tot bijna 9 uur. Daarna uitgebreid ontbijt gehad.. de jongens ontdekken steeds meer lekkere dingetjes: ) Om 11:00 afgesproken met Janet in de lobby. De kinderen mochten kiezen, of nog een keer bij de verboden stad binnen kijken (schijnt erg groot en mooi te zijn) of naar de dierentuin. Dat was natuurlijk niet zo moeilijk om te kiezen.. dus op naar de dierentuin. Weer met z’n allen in de metro, dat is al een belevenis op zich, en makkelijk. Een taxi bus huren duurt iets langer voor dat het geregeld is, en het is veel duurder. En de metro kunnen we lopend heen en we zijn zo op de plaats van bestemming. Het was heel warm vandaag, dus de lange afstanden lopen was niet echt een succes met de kids. Wel de panda’s gezien en de witte tijger, di wilde Marijn sowieso graag zien. We hebben een korte route gelopen door de dierentuin, gezellig daar wat gedronken en daarna weer naar huis. Vanavond zijn de kinderen aan de beurt om te kiezen...dat is ook niet zo moeilijk hier: )
Vandaag weer van veel mensen weer de vraag gehad of alle drie de kinderen bij ons horen, en veel duimen gehad.. We gaan bijna naast onze schoenen lopen..
Nu zijn de boys verstoppertje aan het spelen op de kamer.. en straks maar een plekje opzoeken om wat te gaan eten.
En dan is het bijna al weer de laatste dag, morgen om 13 uur moet Ronald met Janet naar de ambassade, het visum ligt dan klaar voor Hong Xin als het goed is. En voor de rest mogen we de dag zelf invullen. Het is hier heerlijk, we leven in een beetje in een bubbel. geen druk, (bijna)geen verplichtingen.. Maar ook heerlijk om straks weer thuis te mogen komen, weer onze eigen spullen. In alle rust eten zonder dat de eetstokjes door de lucht vliegen. Marijn die weer gewoon kan mee eten met het avondeten: )

• 24 Mei 2018 - 18:00

Leontine :

Bijna weer lekker naar huis, geniet nog even van jullie laatste dagje!

• 24 Mei 2018 - 18:17

Martin, Ellen Jolijn En Thomas:

Wat leuk om allemaal te lezen en wat een mooie foto's van jullie.
    Wat een reis!! Geweldig!!

Geniet er nog even van!!
    Tot zaterdag!!

Groetjes uit Kloosterhaar

• 25 Mei 2018 - 16:45

Anoeska:

Hey Hallo

Wat mooi om al die verhalen te lezen en foto's te bekijken, zo krijg klein beetje indruk wat jullie allemaal mee maken en beleven.
    De dagen in China zitten er weer op, mooie dagen om op terug te kijken.
    Goeie terugreis en een fijne thuiskomst zo met z'n 5'en

Straks weer fijn in jullie eigen vertrouwde omgeving hopen dat Hong xin zich daar ook snel thuis en vertrouwd mag voelen.
    Gaat vast goed komen met al die liefde die hij krijgt van jullie en zijn 2 grote broers

Liefs anoeska